lottasignemaria

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Shoppat inför juluppvisningen!

Av Lotta - 10 december 2011 22:29

Messade flera personer imorse och frågade om de ville gå på stan idag, men alla var upptagna... menmen. Det blev stan med mamma istället. Bytte ut en klänning som mamma hade köpt åt mig men som jag inte gillade mot en tröja, en mössa och några hårsnoddar. Allt till juluppvisningen imorgon.


79 kr, Stadium




19.90 kr, Glitter



   

129 kr, Lindex


Ledsen för kass kvalité på fotona. Orkade inte beskära dem och webcameror ni vet... eller min webcamera i alla fall...


Och så går jag då upp klockan åtta, på en helg... suck. Det är liksom inget man vill göra. Men jag ser fram emot det ändå, eftersom det är juluppvisningsen. Längtar. ♥

I fredags (i går) fick vi förresten reda på att i februari ska vi få uppträda i pausen på en innebandymatch. Inte en aning om vilka lag men roligt ska det bli iaf. Matchen sänds på TV och allt. Hur kul? ♥


//Lotta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 13 december 2011 21:44

Inte särskilt intressant kanske, men jag har nyss övat lite på Sydamerikas länder, vår läxa dvs. Inte särskilt svårt alls, i alla fall inte om man använder Seterra. Igår stannade jag uppe till över tolv för att göra läxor... jag vet, jag kunde bara...

Av Lotta - 8 december 2011 16:20


Ska jag välja att gå på klassdiscot imorgon? Eller ska jag gå på träningen? Äsch, först tvekade jag, men inte nu längre. Det blir lätt träningen. Det är faktiskt sista träningen innan juluppvisningen på söndag. Kom gärna och titta btw :) uppvisning...

Av Lotta - 5 december 2011 22:07

                 

Av Lotta - 5 december 2011 17:38

Nu sitter man då här och väntar på att ta bussen till pianot. Man vill ju inte stå ute längre än nödvändigt och frysa fötterna av sig... apropå det behöver jag nya vinterskor...   En video jag spelade in till min, Moa och Carros blogg. Den som ...

Av Lotta - 4 december 2011 19:18


Kom nyss hem från Kom för ett par timmar sen hem från träningen. 13:00 - 16:00 tränar vi på söndagar, i C-hallen. Träningen var sjukt rolig idag, kanske berodde det på att jag lärde mig så mycket? :) Körde flikkis på kil utan pass, känner mig rätt ...

Presentation


Hej!

Jag är född 1999 och bor i Uppsala. I den här bloggen kommer jag skriva om typ allt och inget. Vill ni veta mer om mig så följ bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Skriv gärna i gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards